مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-17فرهنگي

جکی چان در هالیوود


«بی پدر و مادر و در رنج بزرگ شد و سال های طولانی نه والدینش را دید و نه حتی خبری از آنان داشت.

بعدها که مشهور شده بود، گویا بی سروصدا دنبال شان گشت و می گویند فهمید که هر دو، - بی پدر و مادر و در رنج بزرگ شد و سال های طولانی نه والدینش را دید و نه حتی خبری از آنان داشت.

بعدها که مشهور شده بود، گویا بی سروصدا دنبال شان گشت و می گویند فهمید که هر دو، هم پدر و هم مادرش قاچاقچی و خلافکار فراری بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: با اولین فیلم از مجموعه فیلم های ساعت شلوغی بود که جکی چان رسما هالیوودی شد.

اکران فیلم سال 1998 در چنین روزی آغاز شد و نزدیک به 250 میلیون دلار فروخت که فروش بالایی بود و موفقیتی بزرگ برای همه عواملش محسوب می شد (فیلم با 35 میلیون دلار بودجه ساخته شده بود).

جالب این که خود جکی چان نه فیلم را دوست داشت و نه امید چندانی به موفقیت آن بسته بود.

هنوز هم در برخی مصاحبه هایش ساعت شلوغی را میان بهترین فیلم های خودش نمی بیند و گاهی به شوخی ـ اما کاملا جدی ـ به این که کارگردان فیلم اجازه اجرای ایده های او را نداده بود، معترض می شود.

او بعد از نخستین فیلم ساعت شلوغی با فیلم های دیگری مثل ظهر شانگهای (2000)، قسمت دوم ساعت شلوغی (2002)، تاکسیدو (2003)، مدال (2003)، شوالیه های شانگهای (2003) و دور دنیا در هشتاد روز (2004) به یکی از چند ستاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جکی چان در هالیوود

جکی چان در هالیوود