مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-17سياسي

مجازات یک زندانی غیرمستقیم ولی موثرتر متوجه خانواده اوست


امام جمعه مهریز با بیان این که مجازات یک زندانی به صورت غیرمستقیم ولی با تاثیر بیشتر متوجه خانواده وی می شود، رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند را اقدامات بسیار باارزش سازمان زندانها خواند.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز با بیان این که مجازات یک زندانی به صورت غیرمستقیم ولی با تاثیر بیشتر متوجه خانواده وی می شود، رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند را اقدامات بسیار باارزش سازمان زندانها خواند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در حاشیه ی شورای اداری زندان های استان یزد که در محل باغ پهلوانپور مهریز برگزار شد، تقوا را مهمترین عنصر موفقیت انسان ها برشمرد و گفت: انسان باید همیشه خدا را در همه جا نظاره گر اعمال خود بداند چرا که کسی که تقوا را در همه زمینه های اجتماعی، اقتصادی، دینی و سیاسی رعایت کند، در خود عزت نفس ایجاد خواهد کرد.

وی خدمت به برادران و خواهران دینی را از اهم خصوصیات یک مسلمان واقعی برشمرد و افزود: بعد از بندگی خدا، خدمت به خلق خداوند توصیه می شود و در این حین، خدمت به افراد ضعیف که کسی جز خدا را ندارند، باعث خیر در دنیا و آخرت می شود و البته مددجویانی که در بند هستند نیز شامل این مقوله می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات یک زندانی غیرمستقیم ولی موثرتر متوجه خانواده اوست

مجازات یک زندانی غیرمستقیم ولی موثرتر متوجه خانواده اوست