مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 23:102021-09-17ورزشي

ماهشهر تیم گمنام و شگفتی ساز لیگ برتر ووشو بود


سرمربی تیم هیات ووشو ماهشهر درباره سومی این تیم در لیگ برتر کشور با ترکیبی از جوانان و ورزشکاران 16 تا 18 ساله، گفت: ما در واقع یک تیم گمنام بودیم که شگفتی ساز شدیم.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم هیات ووشو ماهشهر درباره سومی این تیم در لیگ برتر کشور با ترکیبی از جوانان و ورزشکاران 16 تا 18 ساله، گفت: ما در واقع یک تیم گمنام بودیم که شگفتی ساز شدیم.

احمد عسکری مهر در گفت و گو با ایسنا درباره سومی تیمش در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: این رقابت ها به صورت متمرکز و در دو گروه به میزبانی تهران برگزار شد که ما در گروه خودمان به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم.

در این مرحله بازی ها ضربدری بود که در مسابقه اول به مصاف تیم دانشگاه آزادی رفتیم که ووشوکاران ملی پوش در اختیار داشت و به همین دلیل با تیم ذخیره مان رو به روی این تیم حاضر شدیم تا تمام انرژی مان را برای بازی با پارس جنوبی که برای تعیین تیم سوم لیگ بود، بگذاریم.

وی افزود: در بازی بعدی مقابل پاس قوامینی قرار گرفتیم که پیش از این توانسته بود، شش بار قهرمان لیگ برتر شود.

این تیم دارای بازیکنان مدعی، صاحب نام و ملی پوش بود که ما توانستیم با یک بازی مقتدرانه با حساب 10 بر 4 این تیم را شکست دهیم و برای اولین بار در تاریخ ووشوی استان خوزستان، روی سکوی لیگ برتر ایستادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهشهر تیم گمنام و شگفتی ساز لیگ برتر ووشو بود

ماهشهر تیم گمنام و شگفتی ساز لیگ برتر ووشو بود