مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 19:252021-09-17سياسي

حفاری 225متر تونل در پایاب اصلی سد کوثر


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تونل پایاب سد کوثر با حفاری تونل در مسیر پایاب اصلی به متراژ 225 متر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی نظری عصر گذشته به همراه مدیر کل آب منطقه ای استان اردبیل در بازدید میدانی از پایاب اصلی سد کوثر اظهار کرد: عملیات احداث پایاب سد کوثر در هفت هزار و 600 متر در حال اجرا بوده که بیش از سه هزار و 200 متر مربع آن اجرا شده و در حال حاضر حفاری در دل کوه های کنار سد کوثر برای اجرای تونل با تلاش شرکت آب منطقه ای استان ادامه دارد.

وی افزود: بیش از 225 متر تونل در کنار سد کوثر حفاری شده که انتظار می رود با هدف تسریع در آبرسانی از طریق این پایاب به زمین های پایین دستی سد کوثر اهتمام جدی در این خصوص انجام شود.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین لوله ها و نیازمندی های این پایاب بیان کرد: به میزان یک هزار و 200 متر لوله برای لوله گذاری مسیر پایاب آماده است و بعد از حفاری، کار لوله گذاری انجام خواهد شد.

نظری گفت: استمرار فعالیت پایاب این سد که از چندین سال گذشته جزو امیدهای مردم منطقه بوده، به پیگیری های مستمر و تامین مالی پروژه نیازمند است.

وی بیان کرد: در حال حاضر  با همکاری خوب بانک کشاورزی قسط دوم پروژه پرداخت شده و انتظار می رود بانک سپه نیز در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری 225متر تونل در پایاب اصلی سد کوثر

حفاری 225متر تونل در پایاب اصلی سد کوثر