مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 19:202021-09-17اقتصادي

رکوردشکنی سفرهای مردم در هفته گذشته


سفرهای جاده ای در هفته گذشته باز هم افزایش یافت و رکورد تازه ای نسبت به شهریور و حتی مرداد ماه ثبت کرد و متوسط روزانه آن به بیش از یک میلیون و 800 هزار وسیله نقلیه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت سفرهای مردم رکورد شکست و به بالاترین میزان در شهریور ماه و حتی مرداد ماه رسید.

چرا که بر اساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور از تحلیل وضعیت تردد در روزهای 19 تا 25 شهریور ماه، متوسط تردد بین استانی به یک میلیون و 831 هزار و 279 وسیله نقلیه رسیده که نسبت به مدت مشابه در هفته قبل از این گزارش هفت درصد افزایش داشته است.

البته این آمار کاهش یک درصدی را در قیاس با بازه زمانی مشابه در سال گذشته نشان می دهد که این عدد هم خود رکوردی در سال جاری برای سفرهای جاده ای محسوب می شود چرا که به ترددهای سال گذشته رسیده است.

در این بازه زمانی حدود هشت میلیون و 310 هزار خودرو در محورهای برون شهری مشاهده شدند که حدود 500 هزار خودور بیشتر از هفته قبل از این گزارش بوده است.

در این میان سهم خودروهای تهران و البرز از پلاک های غیر بومی کشور بازهم سهمی بیش از 20 درصد داشته و صدرنشین سفرهای جاده ای بوده اند.

پس از آن وسایل نقلیه با پلاک استان های اصفهان، فارس، خراسان رضوی و مازندران در در رتبه های بعدی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی سفرهای مردم در هفته گذشته

رکوردشکنی سفرهای مردم در هفته گذشته