مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 18:152021-09-17سياسي

عامل مشکلات آبادان و خرمشهر ضعف مدیریتی است


در منطقه آزاد اروند و شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار ظرفیت های زیادی وجود دارد که می تواند باعث رونق و آبادانی منطقه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه،با بیان اینکه در منطقه آزاد اروند و شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار ظرفیت های زیادی وجود دارد که می تواند باعث رونق و آبادانی منطقه شود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرهای آبادان و خرمشهر موانع و مشکلاتی وجود دارد که در طی این سال ها به دلیل ناهماهنگی میان دستگاه های اجرایی و ضعف مدیریتی، ایجاد شده و مانع پیشرفت شده است.

وی با اشاره به این موضوع که در این سال ها مسوولان نتوانسته اند مانع زدایی کرده و باید برای حل مشکلات این شهرها با توجه به واقعیت های موجود تصمیمات اتخاذ شود، گفت: انتظار داریم تصمیمات اتخاذ شده در بخش مبادلات مرزی و همچنین مسافری عملیاتی شود تا مشکلات کاهش پیدا کند.

بر اساس این گزارش، در سال های گذشته منطقه آزاد اروند با مدیران ای مواجه بوده است که عملکرد ایشان در حوزه های اقتصادی زیرساختی جنگی همواره محل مناقشه در موضوعاتی همچون عقب ماندگی شهرهای آبادان و خرمشهر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل مشکلات آبادان و خرمشهر ضعف مدیریتی است

عامل مشکلات آبادان و خرمشهر ضعف مدیریتی است