مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 18:102021-09-17بين الملل

موضع گیری آمریکا درباره ملاقات با هیئت ایرانی در سازمان ملل


آمریکا اعلام کرده که طرح و برنامه ای برای ملاقات با هیئت ایرانی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرده که این کشور طرح و برنامه ای برای ملاقات با هیئت ایرانی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل طی هفته پیش رو ندارد.

در این ارتباط، لیندا توماس گرینفیلد ، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که آنتونی بلینکن ، وزیرخارجه آمریکا طرحی برای ملاقات با همتای ایرانی خود طی هفته آتی و در جریان نشست رهبران جهان در مجمع عمومی سازمان ملل ندارد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل در عین حال افزود که کشورش همچنان پیگیر گفتگوها با ایران در وین است و گفتگوها ادامه خواهد داشت.

گرینفیلد در ادامه گفت: اگرچه هیچ طرحی برای نشست دوجانبه مستقیم با هیئت ایرانی در دست بررسی نیست، اما این موضوع بدان معنی نیست که ما هیچ ارزشی برای گفتگو با ایران قائل نیستیم، بلکه ما می خواهیم بر سر مسائل مرتبط با برجام حرکت روبه جلو و پیشرفت داشته باشیم.

اظهار نظر این مقام آمریکایی در حالی صورت گرفته که سه کشور اروپایی عضو برجام در نشست شورای حکام آژانس در بیانیه ای از ایران خواسته اند تا بدون فوت وقت به تعامل سازنده در مذاکرات وین بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری آمریکا درباره ملاقات با هیئت ایرانی در سازمان ملل

موضع گیری آمریکا درباره ملاقات با هیئت ایرانی در سازمان ملل