مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-17بين الملل

نخست وزیر لبنان: منتظر کمک برادران عربی هستم اما تا کنون تماسی نگرفته اند


نخست وزیر جدید لبنان در مصاحبه ای گفت که وی منتظر برادران بزرگ عربی برای کمک به این کشور بوده اما هیچکدام از کشورهای عربی تا کنون با وی تماس نگرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نجیب میقاتی نخست وزیر جدید لبنان گفت که دولت این کشور منتظر برادر بزرگتر عربی برای کمک به این کشور در عبور از بحران اقتصادی و اجتماعی خود است.

وی که با شبکه خبری سی ان ان مصاحبه می کرد گفت: لبنان کشور کوچکی در جهان عرب بوده و ما به دنبال برادر بزرگتر در هر کدام از کشورهای عربی بوده تا دستان ما را گرفته و لبنان را از این آشوب خارج کند .

نخست وزیر جدید لبنان در این مصاحبه تاکید کرد که لبنان باثبات به نفع تمام جهان عرب خواهد بود.

میقاتی در پاسخ به این سوال که همپیمانانی از حزب الله در دولتش وجود دارند گفت: حزب الله حزبی سیاسی در لبنان بوده و نمی توان این حزب را نادیده گرفت .

وی گفت از هفته پیش که دولتش تشکیل شده هیچ کدام از کشورهای عربی تا کنون با وی تماس نگرفته اما ابراز امیدواری کرد که واکنش مثبتی را دریافت خواهد کرد.

میقاتی گفت که تماس های اندکی را از برخی اعضای دولت آمریکا دریافت کرده که همگی گفته اند که از دولت این کشور حمایت خواهند کرد اما بایدن تا کنون با وی تماس نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر لبنان: منتظر کمک برادران عربی هستم اما تا کنون تماسی نگرفته اند

نخست وزیر لبنان: منتظر کمک برادران عربی هستم اما تا کنون تماسی نگرفته اند