مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 15:352021-09-17اجتماعي

ادامه بارش های پراکنده و هوای خنک تا اوایل هفته آینده در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم تا روز یک شنبه آسمانی ابری، در ارتفاعات شاهد هوایی مه آلود و بارش های متناوب و پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز پنج شنبه شاهد افزایش محسوس دما در ارتفاعات استان مازندران بودیم؛ به طوری که در کیاسر به 37 و در کجور به 34 درجه سانتی گراد بالای صفر بود که این میزان دما در این ایستگاه در شهریور ماه رکورد جدیدی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه از شب گذشته با شکل گیری جریانات شمالی شاهد افزایش ابر که از بامداد امروز شاهد بارش های پراکنده در استان بودیم، افزود:  دمای هوای امروز نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرد که این کاهش دما در ارتفاعات تا 10 درجه بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس نقشه های هواشناسی به دلیل استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور امواج متناوب تراز میانی انتظار داریم تا روز یک شنبه غالبا آسمانی ابری و در ارتفاعات شاهد هوایی مه آلود و بارش های متناوب و پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

اسدی یادآور شد: طی این مدت شاهد ادامه روند خنک شدن هوا به ویژه در ارتفاعات استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش های پراکنده و هوای خنک تا اوایل هفته آینده در مازندران

ادامه بارش های پراکنده و هوای خنک تا اوایل هفته آینده در مازندران