مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-17سياسي

ارسال نامه های مردمی به دولت بدون پاسخ نمی ماند


رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با تاکید براینکه هیچ درخواست و نامه مردمی به دولت نباید بدون پاسخ بماند،گفت: ارتباط نزدیک با مردم و پیگیری مشکلات آنها رویکرد اصلی دولت مردمی است.

- ، حجت الاسلام احمد صالحی روز جمعه در بازدید از بخش های مختلف اداره کل مراجعات مردمی با تعدادی از مراجعینی که اغلب از شهرستان ها برای پیگیری به دفتر رییس جمهوری مراجعه و نسبت به تأخیر در پاسخگویی برخی کارکنان گلایه هایی داشتند ملاقات و دستوراتی را در خصوص اصلاح برخی فرایندهای موجود صادر کرد.

وی در این بازدید دستوراتی را درخصوص تسهیل دریافت نامه ها و درخواست های مردمی حتی در روزهای تعطیل صادر و تمامی رؤسای کل بازرسی، مراجعات مردمی، رسیدگی به شکایات این مرکز و مدیریت سامانه سامد را به خدمت رسانی در روزهای تعطیل و افزایش شیفت کاری موظف کرد.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همچنین از اداره کل ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات خواست، بصورت هفتگی عملکرد مسؤلین ستادی واستانداری ها درخصوص نحوه تکریم مراجعین به دستگاهها بویژه میزان ملاقات هفتگی مردمی را ارایه نماید.

صالحی با بیان اینکه مسئولان مرکز ارتباطات مردمی باید ساعاتی را شخصا برای حضور در میان مردم و نظارت بر نحوه دریافت درخواست ها وپیگیری ها اختصاص دهند، تصریح کرد: مردم انتظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نامه های مردمی به دولت بدون پاسخ نمی ماند

ارسال نامه های مردمی به دولت بدون پاسخ نمی ماند