مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-17سياسي

استفاده از ظرفیت کنفرانس شانگهای برای دور زدن تحریم ها موثر است


راهکارها برای دور زدن تحریم ها استفاده از ظرفیت کنفرانس شانگهای است و امیدوارم با عضویت دائم در کنفرانس شانگهای مشکل تحریم ها حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، آیت الله علی  احتشام کاشانی در خطبه های این هفته نماز جمعه در کاشان، با بیان اینکه از آن هایی که حقوق نجومی می گیرند، شهید فهمیده و محسن حججی بیرون نمی آید، اظهار کرد: انقلاب سومی در گام دوم انقلاب رقم خورد و خالق آن حماسه 28 خرداد، حضور مردم در انتخابات و رای قاطعانه آن ها بود.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه سه قوه کشور در راستای نظام و دفاع از محرومین پیمان قطعی بستند و امید است در این کار موفق شوند، افزود: در 40 سال گذشته این گونه هماهنگی در نهادهای کشور نداشتیم؛ اگر فسادستیزی و دفاع از مظلومین رأی نمی آورد، معلوم نبود بر سر انقلاب چه می آمد.

وی با بیان اینکه امیدواریم انقلاب سوم در مبارزه با فساد بانک های خصوصی و دولتی، رانت ها، تبعیض ها موفق باشد، گفت: مدیریت شهری کاشان هم هماهنگ شد و دیگر هیچ بهانه ای وجود ندارد، نظام اداری شهری ما با رأی مردم دیگر بهانه ای ندارند.

احتشام با بیان اینکه وقتی نماد حکومت و قدرت هماهنگ می شود، خوبی ها و آفت هایی دارد، چون دیگر رقیب ندارید که بخواهید گردن گروه مخالف بیاندازید، تصریح کرد: امیدواریم کاشان در مدیریت سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت کنفرانس شانگهای برای دور زدن تحریم ها موثر است

استفاده از ظرفیت کنفرانس شانگهای برای دور زدن تحریم ها موثر است