مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-17سياسي

24 بقعه متبرکه لرستان میزبان مراسم اربعین حسینی


معاون اوقاف لرستان از برگزاری مراسم ویژه اربعین در 24 بقعه متبرکه استان لرستان خبر داد و گفت: برای اربعین امسال با توجه به کاهش زوار و پایداری بیماری کرونا، - ایسنا/لرستان معاون اوقاف لرستان از برگزاری مراسم ویژه اربعین در 24 بقعه متبرکه استان لرستان خبر داد و گفت: برای اربعین امسال با توجه به کاهش زوار و پایداری بیماری کرونا، ادارات اوقاف استان های لرستان، قم، مازندران، زنجان و آذربایجان مجوز برپایی فقط یک موکب در سامرا را دارند.

حجت‎الاسلام محمدجواد عباس‎زاده از برگزاری مراسم ویژه اربعین حسینی و ایام رحلت نبی مکرم اسلام در 24 بقعه متبرکه استان لرستان خبر داد و گفت: این مراسم ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه این مراسم ها شامل سخنرانی پیرامون اهداف نهضت امام حسین(ع)، لزوم تبیین و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب، عزاداری، مداحی و پاسخگویی به سؤالات مردم است، افزود: بقاع متبرکه امامزاده زیربن علی(ع)، دو برادران و عبدالله در خرم‎آباد میزبان مراسم عزاداری اربعین حسینی هستند.

عباس زاده ادامه داد: در شهرستان بروجرد نیز بقعه متبرکه امامزادگان جعفر، ابوالحسن و قاسم(ع) میزبان مراسم عزاداری اربعین حسینی هستند و در الیگودرز نیز ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 بقعه متبرکه لرستان میزبان مراسم اربعین حسینی

24 بقعه متبرکه لرستان میزبان مراسم اربعین حسینی