مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-17سياسي

شور عاطفه ها در 37 پایگاه ثابت و سیار آستارا


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستارا، گفت: خیران و نوع دوستان این بندر مرزی با حضور در 37 پایگاه ثابت و سیار، مشارکت وصف ناپذیری را در شور عاطفه ها خلق کردند.

- ایسنا/گیلان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستارا، گفت: خیران و نوع دوستان این بندر مرزی با حضور در 37 پایگاه ثابت و سیار، مشارکت وصف ناپذیری را در شور عاطفه ها خلق کردند.

بهرام تسلی نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی 1400 - 1401 ، شور عاطفه ها با شعار مشق محبت در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

وی با بیان اینکه خیران و نوع دوستان این بندر مرزی با حضور در 37 پایگاه ثابت و سیار، حماسه ای وصف ناپذیر خلق کردند، ادامه داد: در سطح شهرستان 7 پایگاه ثابت (2 پایگاه در شهر لوندویل و 5 پایگاه در شهر آستارا) و 30 پایگاه سیار برای جمع آوری کمک های مردمی برپا شد.

تسلی نیا، با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا بر زندگی شهروندان تأثیرات منفی داشته است، افزود: امسال کمک ها از 20 شهریور تا 11 مهر در پایگاه های ثابت و سیار و پایگاه های مراکز نیکوکاری شهر آستارا و لوندویل جمع آوری می گردد.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت شهروندان در این امر خداپسندانه به دو شکل می باشد، خاطر نشان کرد: نوع دوستان می توانند به روش مراجعه به ساختمان اداری کمیته امداد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور عاطفه ها در 37 پایگاه ثابت و سیار آستارا

شور عاطفه ها در 37 پایگاه ثابت و سیار آستارا