مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-17اجتماعي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / جمعه 26 شهریور 1400


براساس جدیدترین رنگ بندی کرونایی، 57 شهرستان قرمز، 238 شهرستان نارنجی، 136 شهرستان زرد و 17 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اپلیکیشن ماسک در اطلاعیه ای اعلام کرد: با عبور اکثر مناطق کشور از قله موج پنجم و کاهشی شدن روند بستری، تهران و بسیاری از شهرها از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند.

اپلیکیشن ماسک در اطلاعیه ای رنگ بندی 27 شهریور 1400 را منتشر کرد و براساس آن بناب، تبریز، مراغه، مرند، ملکان و میانه در آذربایجان شرقی، ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، چالدران، چایپاره، خوی، سردشت، سلماس، شاهین دژ، شوط، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده در آذربایجان غربی، قدس در تهران، بردسکن، خلیل آباد و درگز در خراسان رضوی، بندرماهشهر، شوش، شوشتر و هندیجان در خوزستان، زنجان در زنجان، جهرم و ممسنی فارس، بانه، بیجار، دهگلان، دیواندره، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان در کردستان، اسلام آباد غرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، سنقر، کرمانشاه، گیلانغرب و هرسین در کرمانشاه، ساوه در مرکزی، بهار، رزن، کبودرآهنگ، نهاوند و همدان در همدان، شهرستان هایی هستند که هنوز در وضعیت قرمز قرار دارند.

براساس آخرین آمار رنگ بندی کرونایی، 57 شهرستان قرمز، 238 شهرستان نارنجی، 136 شهرستان زرد و 17 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / جمعه 26 شهریور 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / جمعه 26 شهریور 1400