مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-17پزشكي

فواید بِه برای سلامتی


میوه بِه نیز مانند بسیاری از میوه های دیگر، سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین های A، B، C، فیبر خوراکی و همچنین املاح و مواد معدنی مانند پتاسیم، - میوه "بِه" نیز مانند بسیاری از میوه های دیگر، سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین های A، B، C، فیبر خوراکی و همچنین املاح و مواد معدنی مانند پتاسیم، مس، سلنیوم، روی، فسفر، کلسیم، آهن و منیزیم است و این در حالیست که این میوه چربی کمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هلث بِنفیتز تایمز ، چند نمونه از فواید این میوه پرخاصیت و با ارزش غذایی بالا به شرح زیر است: 1.

کمک به گردش خون و سلامت مو این میوه حاوی مقدار زیادی مواد معدنی مانند آهن، مس و روی است.

این سه ماده معدنی به همراه سایر عناصر کمیاب، برای تولید گلبول های قرمز خون ضروری هستند زیرا هنگامی که تولید گلبول های قرمز خون در بدن زیاد است، گردش خون در بدن افزایش می یابد که این به معنای حمل اکسیژن بیشتر در سراسر بدن است.

این امر باعث افزایش جریان خون در پوست بدن و پوست سر می شود که می تواند سلامت فولیکول های مو را افزایش داده و رشد موها را تحریک کند.

2.

کمک به کاهش وزن بهبود هضم غذا یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن و تضمین متابولیسم سریع است که دستگاه های بدن را بهینه نگه می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید بِه برای سلامتی

فواید بِه برای سلامتی