مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-17پزشكي

آمار کرونا در مسیر کاهش؛ لزوم مراعات بیشتر شهروندان


در حالی که کرونا این روزها آمار نزولی به خود گرفته و وضعیت رنگ بندی در یزد به سمت زرد و نارنجی رفته اما همچنان لازم است که شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی را با دقت انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، بیش از دو ماه است که استان یزد و دیگر نقاط کشور با پیک پنجم کامل از استان خارج خواهد شد.

ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در این رابطه به خبرنگار فارس از یزد با بیان این که آمار بستری های مشکوک به کرونا در یزد به کمتر از 400 تن رسید اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، 60 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

وی با تایکد بر این که در حال حاضر، 396 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند گفت: از این تعداد، 85 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد بر ضرورت استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری دورهمی های خانوادگی، دوری از حضور در تجمعات و دریافت سریع تر واکسن در گروه های سنی اعلام شده از مهم ترین راه های مهار کووید 19 است.

بالغ بر یک سال و نیم است که کشور درگیر پیک های پی در پی کرونا شده و الان با سرعت گرفتن واکسیناسیون امید آن می رود که در آینده ای نزدیک از فشار این ویروس منحوس رهایی پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونا در مسیر کاهش؛ لزوم مراعات بیشتر شهروندان

آمار کرونا در مسیر کاهش؛ لزوم مراعات بیشتر شهروندان