مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-17سياسي

دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت و کشور بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت و کشور بود و نظام جمهوری اسلامی آزمون کارآمدی خود را در دفاع مقدس ثابت کرد.

- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت و کشور بود و نظام جمهوری اسلامی آزمون کارآمدی خود را در دفاع مقدس ثابت کرد.

آیت الله سید حسن عاملی 26 شهریور در خطبه های نماز جمعه با بیان این مطلب افزود: در دنیا ما را با چند امر می شناسند که یکی از آنها دفاع مقدس است و دشمنان ما هر برنامه ای که برای ما می خواهند اجرا کند اول به دفاع مقدس نگاه می کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی در دفاع مقدس تثبیت شد، افزود: تحقیقاً اگر آمریکا طی 8 سال اقتدار ملت ما را نمی دید در سال 2003 به جای حمله به عراق، ایران را مورد حمله قرار می داد.

عاملی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس هویت ما و قاب تصویر ملت ماست، ما الان هم کنار همان سفره نشسته ایم آغاج اوز کوکونون اوسته دایانار.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی و اهداف دشمن و موقعیت فعلی ما و موقعیت دشمنان ما که این جنگ را به راه انداختند بعد از چهل سال واقعا آموزنده است، تصریح کرد: صدام با ملاحظه حمایت بسیار گسترده ای غرب از عراق و ارتجاع عرب خودش را در موضع بسیار قدرتمند و کشور ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت و کشور بود

دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت و کشور بود