مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-17پزشكي

واکسیناسیون گروه های سنی همدان تا چند روز آینده/ مردم در سامانه ثبت نام کنند


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از واکسیناسیون گروه های سنی مختلف در همدان تا چند روز آینده خبر داد و گفت: مردم بدون ثبت نام در سامانه در مراکز واکسیناسیون حاضر می شوند.

- خبرگزاری فارس ـ همدان، روز گذشته با حضور وزیر بهداشت در همدان و اعلام برداشتن محدودیت سنی در واکسیناسیون مردم این استان، سوال هایی وجود دارد که آیا زیرساخت های لازم برای این امر فراهم شود و شرایط لازم اطلاع رسانی شده است؟، ضمن اینکه امروز تعدادی از افراد بدون ثبت نام در سامانه به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده اند که نتوانستند واکسینه شوند و این با اعتراض هایی همراه بوده است.

برای اطلاع از روند موجود به سراغ سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا رفتیم و صحبت های این مسوول را شنیدیم.

محمد خزایی در گفت وگو با فارس با بیان اینکه 26 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان فعال است که  حتی در روزهای جمعه نیز خدمات ارائه می دهند اظهار کرد: این مراکز دوشیفته از ساعت 7:30 تا 19:30 فعال هستند، جز یک ساعت ظهر برای استراحت پرسنل که البته اگر آن زمان نیز افراد مراجعه کنند، واکسیناسیون انجام می شود.

وی با بیان اینکه شب گذشته با درخواست مسوولان استان، وزیر بهداشت اعلام کرد در همدان نیز مانند استان های مرزی واکسیناسیون بدون محدودیت سنی انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون گروه های سنی همدان تا چند روز آینده/ مردم در سامانه ثبت نام کنند

واکسیناسیون گروه های سنی همدان تا چند روز آینده/ مردم در سامانه ثبت نام کنند