مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-17بين الملل

رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را به خاطر داشتن چنگال و چاقو بازداشت کرد


پس از فرار موفقیت آمیز شش جوان فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی با استفاده از قاشق و چنگال، رژیم صهیونیستی به هر فلسطینی که این وسایل را داشته باشند مشکوک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، بعدازظهر امروز (جمعه)، گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در غرب قدس اشغالی بازداشت کرده اند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری نیوپرس ، نیروهای رژیم صهیونیستی این جوان را که تنها چاقو و چنگال در دست داشته در خیابان الملک جورج در غرب قدس اشغالی بازداشت کرده اند.

   بر اساس گزارش برخی منابع، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی که در اراضی اشغالی ابزارهایی مشابه به دست دارند، مشکوک می شود.

    این اقدام پس از آن صورت گرفته است که شش اسیر فلسطینی موفق شدند، دوشنبه هفته گذشته، از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند.

این شش اسیر فلسطینی با استفاده چنگال و قاشق موفق شده بودند تونلی از داخل زندان جلبوع به بیرون از محوطه زندان حفر کنند.

رژیم صهیونیستی که از روز دوشنبه عملیات گسترده جست و جو برای پیدا کردن این اسرا و همچنین بازداشت اعضای خانواده آن ها را آغاز کرده بود، شامگاه جمعه هفته گذشته دو نفر از این اسرا را بازداشت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را به خاطر داشتن چنگال و چاقو بازداشت کرد

رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را به خاطر داشتن چنگال و چاقو بازداشت کرد