مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-17سياسي

شرط موفقیت دولت در روحیه جهادی است


امام جمعه موقت رودان وجود روحیه جهادی را مهمترین رکن تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: باید مدیرانی این چنینی در جمهوری اسلامی بر سر کار آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام رضا مهدوی در خطبه های نماز جمعه رودان با اشاره رهنمودهای حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه در خصوص اجرای عدالت در جامعه گفت: تحقق عدالت اجتماعی و تبیین راهکارهای آن ضرورتیست که باید به آن در جامعه جامع عمل پوشانده شود.

وی ادامه داد: ماموریت نظام جمهوری اسلامی ایران تحقق عدالت در جامعه در تمامی حوزه ها است.

مهدوی گفت: پایه گذاری عدالت اجتماعی به عنوان یک مفهوم که تمام جامعه را در برمی گیرد شخص امیر المومنین حضرت علی علیه السلام بود.

امام جمعه موقت رودان تصریح کرد: در تعریف آن امام همام عدالت یک اصل همگرا و مشروع حکومتی است که تمامی ابعاد در جامعه را در بر میگیرد که آنرا در نهج البلاغه به طور شفاف بیان کردند.

وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی در دوران قرون باستان هرگز وجود نداشت و تنها فردی که عدالت اجتماعی را از حالت تئوری به عمل رساند حضرت امیرالمومنین علیه السلام بود، افزود: بسیاری از عدالت اجتماعی در طول تاریخ دم زدند اما آن مشروعیت که از عدالت اجتماعی از سوی مولای متقیان شکل گرفت، هرگز دیده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط موفقیت دولت در روحیه جهادی است

شرط موفقیت دولت در روحیه جهادی است