مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-17سياسي

بازشدن گره های اقتصادی در گرو تلاش و گسترش ارتباط با کشورهای شرقی است


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به سفر رییس جمهور به شانگهای، باز شدن گره های اقتصادی را در گرو گسترش ارتباط با کشورهای شرقی و همچنین تلاش خودمان در کشور عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف اله دژکام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه ملت ایران برای دفاع از اسلام به دهان استکبار مشت زده و می زند، اظهار داشت: اینها نعمت هایی است که باید قدردان آن باشیم، نعمت معنوی یعنی اینکه شما در خدمت دین خدا هستید و قدم نخست در این راه آن است که نعمت شناس و شکرگزار نعمت باشیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم از خواب غفلت بیدار شویم، باید نعمت را بشناسیم و دوم اینکه به ظلمت گناه آگاه باشیم چون گناه قلب را سیاه می کند و قلب سیاه، نور هدایت را نخواهد پذیرفت.

دژکام با اشاره به تذکر رهبری مبنی بر اینکه مدیران اگر برای جایگاه و حفظ آن کار کنند، می بازند بیان کرد: باید برای خدا کار کرد چون تنها در این صورت است که پیروز خواهید بود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدا عنوان کرد: خدا به کشور ما نعمت داده است و آن اینکه کشور متعلق به امام زمان(عج) و همه مرزهای کشور حرم است؛ لذا ملت و دولت بدهکار این خون های مقدس است پس باید قدر بدانیم و این مسیر را ادامه بدهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشدن گره های اقتصادی در گرو تلاش و گسترش ارتباط با کشورهای شرقی است

بازشدن گره های اقتصادی در گرو تلاش و گسترش ارتباط با کشورهای شرقی است