مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-17اقتصادي

وعده تکراری استاندار بوشهر/ بهره برداری از آب شیرین کن وحدتیه تا 2 ماه دیگر


استاندار بوشهر از وارد مدار شدن آب شیرین کن وحدتیه تا دو ماه آینده خبر داد و بیان کرد: امید می رود با تکمیل و افتتاح آب شیرین کن وحدتیه دشتستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در بررسی وضعیت پروژه ها در شهرهای مختلف دشتستان اظهار داشت: دو پروژه آب شیرین کن از جمله شهر وحدتیه که در حال اجرا است هر چند به سبب مشکلات در اجرا تاخیر داشته ولی پیشرفت کار خوب ارزیابی می شود.

استاندار بوشهر از وارد مدار شدن آب شیرین کن وحدتیه تا دو ماه آینده خبر داد و بیان کرد: امید می رود با تکمیل و افتتاح آب شیرین کن وحدتیه دشتستان، از این ظرفیت در حل مشکلات تأمین آب شرب مردم استفاده شود.

وی یکی از مطالبات مهم مردم با فرهنگ سعدآباد را تکمیل پروژه آبیاری نوین نخلستان دانست و افزود: تکمیل و افتتاح پروژه آبیاری نوین نخلستان سعدآباد یکی از انتظارات مهم کشاورزان این شهر و مسئولان دشتستان است.

گراوند تغییر روش آبیاری نخلستان های دشتستان از سنتی به نوین را از برنامه های مهم استان بوشهر دانست و گفت: در این راستا عملیات آبیاری نوین در اراضی دو هزار و 400 هکتار سعدآباد دشتستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تغییر آبیاری سنتی به نوین در اراضی نخلستان سعدآباد به اقتصاد، معیشت و درآمد کشاورزان کمک می کند تصریح کرد: تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده تکراری استاندار بوشهر/ بهره برداری از آب شیرین کن وحدتیه تا 2 ماه دیگر

وعده تکراری استاندار بوشهر/ بهره برداری از آب شیرین کن وحدتیه تا 2 ماه دیگر