مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-17سياسي

غرب در بحث انرژی هسته ای تنش رسانه ای ایجاد نکند


امام جمعه دامغان با بیان اینکه غرب در بحث انرژی هسته ای به دنبال تنش رسانه ای نباشد، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که نه سلاح هسته ای بلکه به دنبال فناوری هسته ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های آخرین نماز جمعه شهریورماه 1400 دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به سفر هفته گذشته مدیرکل آژانس انرژی هسته ای به ایران و دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته ای بیان کرد: برخورد دوگانه غرب به ویژه مدیرکل انرژی هسته ای در قبال انرژی هسته ای ایران را قبول نداریم.

وی با بیان اینکه غرب به دنبال تنش رسانه ای نباشد و جمهوری اسلامی ایران فناوری هسته ای است و نه سلاح هسته ای، افزود: دولت سیزدهم تمایل به ماندن در برجام به هر قیمتی ندارد لذا معتقد هستیم که فضای دولت و مجلس شورای اسلامی هر دو نهاد انقلابی است و یک فضای جدید به وجود آمده است و در بحث انرژی هسته ای زیر بار مذاکرات فرسایشی نمی روند.

دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی امام جمعه دامغان با اشاره به فرارسیدن 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ما هرچه از لحاظ زمان از دفاع مقدس دور می شویم به لحاظ معرفت به دفاع مقدس نزدیک می شویم لیکن باید گفت اگر هفته دفاع مقدس فراموش شود دشمن به میدان می آید ولذا باید بکوشیم نسل جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب در بحث انرژی هسته ای تنش رسانه ای ایجاد نکند

غرب در بحث انرژی هسته ای تنش رسانه ای ایجاد نکند