مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-17سياسي

هیچ فردی را برای استانداری گیلان معرفی نکرده ام


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انتخاب استاندار از سوی وزارت کشور انجام می شود، گفت: هیچ فردی را برای استانداری گیلان معرفی نکرده ام.

- ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و دستاوردهای این دفاع هشت ساله برای نظام، اظهار کرد: برای ادامه مسیر پیشرفت ها و دستاوردهای نظام در آینده نیز باید شناخت درستی از اتفاقات زمان حال داشته و از گذشته نیز درس بگیریم.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری نسبت به توطئه های دشمنان، افزود: دشمن امروز با تحریف واقعیت به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود است و مردم ما باید آگاه باشند که دشمن هیچ گاه واقعیت ها را بیان نمی کند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به اینکه درک درست از موقعیت جامعه و تاریخ انقلاب و نظام اسلامی از اجرای پروژه نفوذ دشمن جلوگیری خواهد کرد، گفت: عدم بصیرت و آگاهی زمینه را برای اجرای پروژه نفوذ دشمن فراهم می کند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ روایت ها به دنبال تحریف واقعیت ها و تغییر باورها و ارزش ها است، تأکید کرد: دشمن می داند امروز نمی تواند در جنگ سخت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کند به همین دلیل با تغییر روش به دنبال استفاده از ابزارهای مختلف در قالب جنگ نرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فردی را برای استانداری گیلان معرفی نکرده ام

هیچ فردی را برای استانداری گیلان معرفی نکرده ام