مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-17اقتصادي

نظام توزیع پول در شهرداری شیراز راه اندازی می شود


سرپرست شهرداری شیراز با اعلام اینکه نظام تخصیص و توزیع پول در شهرداری شیراز راه اندازی می شود، گفت: با اجرای این نظام، تزریق بودجه به صورت اثربخش به پروژه ها انجام می شود.

- ایسنا/فارس سرپرست شهرداری شیراز با اعلام اینکه نظام تخصیص و توزیع پول در شهرداری شیراز راه اندازی می شود، گفت: با اجرای این نظام، تزریق بودجه به صورت اثربخش به پروژه ها انجام می شود.

محمدعلی راضی در جلسه بررسی گزارش عملکرد ابرپروژه بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر لزوم ایجاد تحرک و افزایش سرعت اجرای پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی توسط پیمانکار تاکید کرد و گفت: مجموعه شهرداری نیز از طریق معاونت فنی و عمرانی منابع مالی را به پروژه تزریق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، راضی ادامه داد: شهرداری شیراز انتظار دارد به صورت هفتگی پروژه کنترل و پیشرفت کار منطبق با بودجه تزریقی سنجیده شود.

راضی همچنین از تلاش برای تعریف منابع جدید مالی در مجموعه مدیریت شهری خبر داد و گفت: در بودجه بازنگری می شود تا بودجه پروژه های غیراثرگذار حذف و به پروژه های تاثیرگذار و اساسی تزریق شود.

سید احسان اصنافی، نایب رییس شورای شهر شیراز نیز در این جلسه بر لزوم ارائه درصد پیشرفت فیزیکی پروژه متناظر با بحث مالی تاکید کرد و گفت: تزریق مالی به پروژه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام توزیع پول در شهرداری شیراز راه اندازی می شود

نظام توزیع پول در شهرداری شیراز راه اندازی می شود