مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-17ورزشي

بازدید نماینده تهران از مکان ها و مسائل استان تهران


نماینده مردم تهران در مجلس ضمن بازدید از چند مکان فرهنگی ، تاریخی و ورزشی شهرستان ‫ری‬، پیرامون رفع برخی از مشکلات و مسایل آن در ‫مجلس‬ و ‫شورای شهر‬ تصمیماتی صورت گرفت.

- نماینده مردم تهران در مجلس ضمن بازدید از چند مکان فرهنگی ، تاریخی و ورزشی شهرستان ‫ری‬، پیرامون رفع برخی از مشکلات و مسایل آن در ‫مجلس‬ و ‫شورای شهر‬ تصمیماتی صورت گرفت.

به گزازش ایسنا، علی خضریان با اشاره به بازدید روز پنجشنبه که به همراه جعفر بندی شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران از اماکن مختلف شهرری انجام شد، گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته شده ضمن بازدید از چند مکان فرهنگی ، تاریخی و ورزشی شهرستان ‫ری‬، پیرامون رفع برخی از مشکلات و مسایل آن در ‫مجلس‬ و ‫شورای شهر‬ تصمیماتی صورت گرفت و مقرر شد برای تبدیل ‫قبله تهران‬ به جایگاه اصلی اش این هماهنگی ها ادامه دار باشد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: در جریان بازدید یک روزه در ابتدا ضمن حضور در خانه کشتی حمید سوریان که قهرمانان زیادی را به عرصه کشتی کشور معرفی کرده، پای صحبت ورزشکاران و ملی پوشان این پایگاه قهرمانی نشستیم و این عزیزان مشکلات خود از جمله وضعیت اشتغال، کمبود امکانات ورزشی را مطرح نمودند که طی گفتگویی که با مسئولان اداره ورزش شهرستان و وزارت ورزش صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده تهران از مکان ها و مسائل استان تهران

بازدید نماینده تهران از مکان ها و مسائل استان تهران