مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-17اقتصادي

طرح 10 روزه شتاب دهی واکسیناسیون از 30 شهریور


استانداری تهران در قالب طرح 10 روزه، از سه شنبه 30 شهریور ماه، با استفاده از تمام ظرفیت ها برای دوبرابر شدن حجم تزریق واکسن اقدام می کند، همچنین برای ساماندهی بهتر سامانه نوبت دهی پیشنهاد شده است که اختیارات این امر برعهده دانشگاه های علوم پزشکی گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلسه مدیریت و تسریع واکسیناسیون جمعیت هدف امروز با حضور استاندار تهران، رییس ستاد مدیریت روزانه اعلام آمادگی کرده اند.

سامانه نوبت دهی تزریق واکسن تهران در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی گذاشته شود استاندار تهران ادامه داد: با توجه به افزایش ظرفیت تزریق واکسن در استان تهران، پیشنهاد می شود شهرستان هایی که حدود 70 درصد جمعیت هدف خود را واکسینه کرده اند محدودیت سنی را تا 18 سال کاهش دهند، اما دستورکار ما مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا در سامانه مربوطه مشخص است، به همین دلیل درخواست می شود سامانه نوبت دهی تزریق واکسن تهران دراختیار دانشگاه های علوم پزشکی گذاشته شود، تا روند واکسیناسون هر چه سریع تر تکمیل شود.

جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به لزوم تفویض اختیار سیستم نوبت دهی به دانشگاه های علوم پزشکی گفت: برای مدیریت مراجعه کننده در تهران باید الزام داشتن پیامک تزریق واکسن سختگیرانه تر شود، البته با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 10 روزه شتاب دهی واکسیناسیون از 30 شهریور

طرح 10 روزه شتاب دهی واکسیناسیون از 30 شهریور