مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-17پزشكي

وضعیت وخیم کرونا در کردستان/آمار بستری ها به بیش از 900نفر رسیده است


جلسه اورژانسی ستاد مدیریت کرونا در راستای تصمیم گیری وضعیت قرمز استان با توجه به تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی با ریاست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

- امروز جمعه (25شهریور) جلسه اورژانسی ستاد مقابله با کرونا با حضور دکتر صدیق جدید الاسلامی معاون درمان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و روسای بیمارستان ها با توجه به وضعیت قرمز استان، افزایش تعداد مبتلایان، بستری ها و به تبع مرگ و میرهای ناشی از کرونا، تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی و پیش بینی وضعیت بحرانی، در محل سالن جلسات بیمارستان توحید سنندج برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این جلسه با ابراز نگرانی شدید از روند افزایشی مبتلایان در این استان بویژه شهرستان سنندج اظهار کرد: عادی انگاری و حضور در تجمعات و دورهمی ها وضعیت کردستان را به قرمز تبدیل کرده و در صورت ادامه همین روند وضعیت بحرانی دور از انتظار نخواهد بود.

دکتر جدیدالاسلامی وضعیت کرونا در استان را وخیم اعلام کرد و افزود: هر لحظه تعداد مبتلایان و بستری ها روبه افزایش و ظرفیت تخت های بیمارستانی مختص این بیماران تکمیل شده است.

وی با اشاره به تمهیدات و اعمال محدودیت های احتمالی از شهروندان درخواست کرد: در صورت داشتن هر گونه علائم مشکوک به کرونا به مراکز پزشکی مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت وخیم کرونا در کردستان/آمار بستری ها به بیش از 900نفر رسیده است

وضعیت وخیم کرونا در کردستان/آمار بستری ها به بیش از 900نفر رسیده است