مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-17ورزشي

الهلال قدرتمندتر از پرسپولیس نیست/ شاگردان گل محمدی لیاقت قهرمانی را دارند


یک کارشناس فوتبال می گوید اگر پرسپولیس بازی خود را انجام دهد به راحتی مقابل الهلال و هوادارانش پیروز می شود و الهلال با وجود بازیکنان گران قیمت خود نمی تواند مقابل پرسپولیس به موفقیت برسد.

- ضیاء عربشاهی در گفت و گو با جی پلاس، درباره قرعه پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الهلال عربستان در این کشور گفت: من از الهلال عربستان شناخت دارم.

می دانیم که این تیم میزبان است و برای قهرمانی برنامه ریزی کرده و هواداران خود را هم خواهد داشت اما به جرات می گویم اگر پرسپولیس بازی خود را انجام دهد به راحتی پیروز می شود و الهلال با وجود بازیکنان گران قیمت خود هم نمی تواند پرسپولیس را شکست دهد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به هزینه هنگفت الهلال عربستان برای خرید بازیکنان خارجی خود اظهار کرد: پولی که ما به بازیکنان خود می دهیم قابل قیاس با هزینه عربستانی ها نیست.

کل قرارداد بازیکنان ما به اندازه یک یا دو بازیکن خارجی الهلال هم نیست ولی فوتبال آن ها از فوتبال ما عقب تر است و ما یک سر و گردن بالاتر هستیم؛ به شرطی که خودمان را باور کنیم و برنامه داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در حال حاضر توان لازم برای غلبه بر الهلال در خانه خودش را دارد گفت: اگر پرسپولیس با روحیه بالا بازی کند و شرایط فراهم شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهلال قدرتمندتر از پرسپولیس نیست/ شاگردان گل محمدی لیاقت قهرمانی را دارند

الهلال قدرتمندتر از پرسپولیس نیست/ شاگردان گل محمدی لیاقت قهرمانی را دارند