مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-17پزشكي

فوتی های کرونا در آذربایجان غربی همچنان دو رقمی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: روند فوت شهروندان استان بر اثر ابتلا به کرونا همچنان ادامه دارد و در 24 ساعت گذشته 27 نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

- جواد آقازاده در گفتگو با در استان به 6 هزار و 6 نفر رسید، افزود: از این تعداد 12 نفر در ارومیه، هفت نفر در میاندوآب، پنج نفر در خوی، 2 نفر در تکاب و یک نفر در مهاباد بود.

وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته همچنین هزار و 291 نفر به تعداد مبتلایان و حدود 340 نفر به تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی اضافه شد و تعداد مبتلایان به کووید 19 در آذربایجان غربی به 261 هزار و 278 نفر افزایش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در حال حاضر 2 هزار و 205 نفر در مراکز درمانی استان بر اثر ابتلاء به سندرم حاد تنفسی بستری هستند که از این تعداد، 319 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و 78 نفر تحت ونتیلاتور قرار دارند.

آقازاده با بیان اینکه تعداد فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی در روز هفدهم مرداد سال جاری به پنج هزار نفر رسیده بود که طی 38 روز اخیر، هزار نفر به این تعداد اضافه شده است، گفت: این آمار نشان می دهد در این مدت به طور متوسط روزانه 26 نفر بر اثر کرونا در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونا در آذربایجان غربی همچنان دو رقمی است

فوتی های کرونا در آذربایجان غربی همچنان دو رقمی است