مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-17سياسي

کارگاه های «نسل حسینی» در سراسر کشور در حال برگزاری است


مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه های آموزشی «نسل حسینی» تا پایان شهریور سال جاری با اعزام اساتید متخصص حوزه جمعیت به تمامی استان های کشور خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار سلسله کارگاه نسل حسینی با همکاری مؤسسه اندیشه کوثر و کانون تخصصی افزایش جمعیت در دو بخش مجازی و آنلاین برگزار می شود.

حجت الاسلام متقی فر افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه ها 50 نفر از مبلغین، مبلغات و مداحان هر استان هستند که هم دارای شبکه ارتباطی قدرتمند در جامعه هدف و هم دارای قدرت بیان و مهارت های ارتباطی عالی هستند.

وی بابیان اینکه در پایان این دوره آموزشی برای آگاهی از کیفیت کارگاه های برگزارشده از شرکت کنندگان اثرسنجی به عمل می آید ادامه داد: در پایان از میان شرکت کنندگان، نفرات برگزیده برای همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب می شوند.

مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی درخصوص نحوه ی انتخاب اساتید این کارگاه گفت: اساتید انتخاب شده از بهترین محققان و مدرسین درزمینه فرزندآوری و جمعیت هستند که پروژه های تحقیق بسیاری درزمینه جمعیت انجام داده و به حوزه خود اشراف دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های «نسل حسینی» در سراسر کشور در حال برگزاری است

کارگاه های «نسل حسینی» در سراسر کشور در حال برگزاری است