مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-17اقتصادي

قانون تخصیص یک درصد ارزش افزوده به شهرک صنعتی اجرایی شود


به گفته عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس مهم ترین مصوبه مجلس در چند وقت اخیر تعلق یک درصد ارزش افزوده به شهرک های صنعتی است که باید هرچه سریع تر اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نجفی اسپیلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نوسازی و تجهیز اراضی بسیار به رشد کشاورزی در گیلان کمک می کند، اظهار کرد: مدیریت اصولی آب زراعی و همچنین تجهیز و نوسازی اراضی می تواند به کاهش آب مصرفی برای شالیزاری و رشد کیفی محصولات کمک کند و یکی از برنامه های کمیسیون کشاورزی کمک به این امر است زیرا 53 درصد برنج کشور در گیلان تولید می شود.

وی با تأکید ویژه بر لزوم انجام کشت دوم برنج در گیلان گفت: انجام کشت دوم علاوه بر تولید محصولی باکیفیت تر منجر به افزایش میزان تولید برنج شده و برای انجام این کار باید اراضی کشاورزی زهکشی شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به وجود یک هزار و 800 هکتار آب بندان در شهرستان آستانه اشرفیه بیان کرد: وجود آب بندان برای استان گیلان بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا انجام این کار باعث ذخیره سازی آب در هنگام خشک سالی شده و بخش مهمی از مشکل تأمین آب زراعی را کاهش می دهد.

نجفی یکی از راه های مناسب جهت عرضه محصولات کشاورزی را برگزاری نمایشگاه های مختلف در گیلان دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت منطقه آزاد ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون تخصیص یک درصد ارزش افزوده به شهرک صنعتی اجرایی شود

قانون تخصیص یک درصد ارزش افزوده به شهرک صنعتی اجرایی شود