مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-17اقتصادي

اختصاص20 میلیاردتومان به حوزه آب گرمسار/تسریع در ساخت تصفیه خانه


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت طرح های حوزه آب و مقابله با خشکسالی، گفت: با اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار پروژه های آبفای گرمسار و آرادان تسریع می شود.

- ، درباره دیدار اخیر خود با محرابیان وزیر نیرو و همچنین پیگیری طرح های حوزه آب و خشکسالی در سطح شهرستان های گرمسار و آرادان و همچنین منطقه ایوان کی، بیان کرد: پیگیری اختصاص 20 میلیارد تومان برای پروژه های آبفا در این حوزه انتخابیه اولویت این دیدار و پیگیری ها بوده است.

وی با بیان اینکه تکمیل تصفیه خانه گرمسار سرعت خواهد گرفت، افزود: در این دیدار درخواست 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز اول و دوم تصفیه خانه گرمسار تقاضا شد که در صورت اختصاص می تواند خبر خوبی برای مردم این منطقه باشد.

تکمیل 2 فاز تصفیه خانه این عضو خانه ملت با بیان اینکه در دیدار با وزیر نیرو درخواست پنج میلیارد تومان برای حفاری، جابجایی و تجهیز چاه های آب روستاهای یاتری، رستم آباد و داور آباد مطرح شده است، تاکید داشت: دستور مساعد وزیر در این خصوص باعث شد تا طرح مذکور در مسیر اقدام قرار گیرد.

مطهری با بیان اینکه تکمیل فازهای اول و دوم تصفیه خانه گرمسار و افزایش ظرفیت آن، شهرهای گرمسار، آرادان، ایوانکی، کهن آباد، مجتمع 75 روستا و شهرک های صنعتی گرمسار بهره خواهند برد، گفت: طرح ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص20 میلیاردتومان به حوزه آب گرمسار/تسریع در ساخت تصفیه خانه

اختصاص20 میلیاردتومان به حوزه آب گرمسار/تسریع در ساخت تصفیه خانه