مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-17ورزشي

داشتن امنیت شغلی مهمترین خواسته ورزشکاران است


دارنده مدال طلای والیبال نشسته پارالمپیک توکیو، با تاکید بر اینکه داشتن شغل یکی از دغدغه های ورزشکاران پارالمپیکی است، خاطرنشان کرد: چون مدت زیادی در اردو هستیم داشتن امنیت شغلی یکی از دغدغه های ما ورزشکاران است.

- ایسنا/گیلان دارنده مدال طلای والیبال نشسته پارالمپیک توکیو، با تاکید بر اینکه داشتن شغل یکی از دغدغه های ورزشکاران پارالمپیکی است، خاطرنشان کرد: چون مدت زیادی در اردو هستیم داشتن امنیت شغلی یکی از دغدغه های ما ورزشکاران است.

در آخرین روز از رقابت های بازی های پارالمپیک توکیو، تیم ملی والیبال نشسته ایران توانست به تک طلای تیمی این رقابت ها دست پیدا کرده و قهرمانی والیبال نشسته در توکیو 2020 را به نام خود ثبت کند.

تیم همیشه فینالیست والیبال نشسته ایران و پرافتخارترین تیم جهان که در هشت دوره حضور قبلی خود در بازی های پارالمپیک، همیشه فینالیست بوده و جز در بازی های آتن و لندن در شش دوره دیگر قهرمان بازی ها را به خود اختصاص داده و مدال طلا را مال خود کرده، برای رسیدن به فینال بازی های توکیو در بازی های قبلی با قدرت و انگیزه کامل ظاهر شده و همه حریفان(آلمان، برزیل، چین و بوسنی و هرزگوین) را شکست داده بود.

در آخرین شب بازی های پارالمپیک، فینال مسابقات والیبال بین تیم های ایران و روسیه برگزار شد و تیم ایران با پیراهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن امنیت شغلی مهمترین خواسته ورزشکاران است

داشتن امنیت شغلی مهمترین خواسته ورزشکاران است