مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-17اجتماعي

توزیع 520 بسته لوازم التحریر در استان کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح مهر تحصیلی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح مهر تحصیلی 520 بسته لوازم التحریر به ارزش 900 میلیون ریال که از محل موقوفات مرتبط تهیه شده است در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح مهر تحصیلی 520 بسته لوازم التحریر به ارزش 900 میلیون ریال که از محل موقوفات مرتبط تهیه شده است در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: در قالب طرح مهر تحصیلی 520 بسته لوازم التحریر به ارزش 900 میلیون ریال که از محل موقوفات مرتبط تهیه شده است، بین دانش آموزان نیازمند در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: دو طرح مهر تحصیلی و شمیم حسینی به عنوان دو خدمت اجتماعی در جوار بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است که در قالب طرح شمیم حسینی شش هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان در سطح استان در طول سال توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای طرح مهر تحصیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین بخشی از هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز سال تحصیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 520 بسته لوازم التحریر در استان کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح مهر تحصیلی

توزیع 520 بسته لوازم التحریر در استان کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح مهر تحصیلی