مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-17سياسي

واکسیناسیون فعالین گردشگری کرمانشاه علیه کرونا


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از واکسیناسیون فعالین گردشگری کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از واکسیناسیون فعالین گردشگری کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبرداد.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، درخصوص واکسیناسیون فعالین گردشگری دراستان اظهارکرد: باتوجه به اینکه فعالین گردشگری بنا به اقتضای شغل خود با افراد مختلفی در ارتباط هستند، بنابراین ایمنی آنها در برابر این بیماری اهمیت زیادی دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا، آن دسته از فعالین گردشگری استان که مجوز فعالیت دارند و در دو سامانه جانا( سامانه تاسیسات گردشگری) و سادرا(سامانه راهنمایان گردشگری و دفاتر گردشگری) ثبت نام کرده اند، می توانند برای واکسیناسیون اقدام کنند.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: باتوجه به اینکه این دو سامانه به سامانه ثبت نام تزریق واکسن وزارت بهداشت متصل شده اند، فعالین گردشگری می توانند به سامانه وزارت بهداشت مراجعه و برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.

وی در ادمه بااشاره به وجود بیش از هزار فعال گردشگری در کرمانشاه، اعلام کرد: این افراد در هتل ها، میهمانپذیرها، خانه مسافرها، اقامتگاه های بوم گردی، دفاتر گردشگری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون فعالین گردشگری کرمانشاه علیه کرونا

واکسیناسیون فعالین گردشگری کرمانشاه علیه کرونا