مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-17دانش

انتصاب دقیقه نود بر خلاف بخشنامه معاون اول


با وجود ابلاغ معاون اول رییس جمهور به مدیران کشور و وزیر علوم به روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها مبنی بر پرهیز از صدور حکم انتصاب جدید اما انتصاب برخی مدیران دردانشگاه صنعتی واکنش هایی را در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دوم شهریورماه سال جاری بود که اینجا بخوانید ).

  در پی این ابلاغ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز ششم شهریورماه سال جاری در نخستین دستور خود به رؤسای دانشگاه ها و مراکز تابع ممنوعیت جذب، نقل و انتقال اعضای هیأت علمی و انتصاب در کلیه سطوح دانشگاه ها را اعلام کرد.

( بیشتر بخوانید  ).

  اما با گذشت چند روز از این ابلاغ، انتصاب برخی افراد از جمله صدور حکم برای سرپرست یکی از مراکز دانشگاه صنعتی اصفهان در تاریخ 20 شهریورماه قابل تامل است، هر چند قبل از آن در مردادماه نیز انتصاباتی در بخش های مختلف این دانشگاه انجام شده است.

  پیشتر نیز انتشار اخباری مبنی بر پرداخت پاداش های نجومی به برخی از مدیران دانشگاه اعتراض گروه های مختلف دانشگاهی را در پی داشت که معاون اداری مالی دانشگاه صنعتی اصفهان در مصاحبه با فارس ) اینگونه انتصابات از این حیث قابل بررسی است که مسؤولان امر به ویژه وزرا و اعضای هیات دولت برای تسریع در امور مردم و بررسی نتایج اقدامات که در قالب نامه، بخشنامه یا دستورالعمل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دقیقه نود بر خلاف بخشنامه معاون اول

انتصاب دقیقه نود بر خلاف بخشنامه معاون اول