مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 02:102021-09-16فرهنگي

دولت سیزدهم قفل فیلم های توقیفی را باز می کند ؟


با توجه به اظهارات اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعلام اینکه «جریان جوان انقلابی نماینده تولید ما (در سینما) است»، این سوال مطرح می شود که آیا این دولت به فیلم های توقیف شده در سال های گذشته مجوز نمایش می دهد؟ - با توجه به اظهارات اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعلام اینکه جریان جوان انقلابی نماینده تولید ما (در سینما) است ، این سوال مطرح می شود که آیا این دولت به فیلم های توقیف شده در سال های گذشته مجوز نمایش می دهد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند ماه قبل فاطمه معتمدآریا با انتشار چند ثانیه ی کوتاه از فیلم صد سال به این سال ها ساخته سامان مقدم از فیلم توقیف شده ای یاد کرد که بارها گفته، چقدر در آرزوی اکران عمومی آن است؛ اما توقیف ماندن این فیلم و چند اثر سینمایی دیگر، انگار حسرتی برای عوامل تولید شده که بارِ آن را از یک دولت به دولتی دیگر به دوش می کشند.

سینمای ایران از سال های خیلی دور همواره فیلم هایی را داشته که برای اکران به مشکل برخورده اند و اصلاحات آن ها گاهی کارساز بوده و گاهی هم هیچ اصلاحی راهگشا نبوده است.

وقتی سال 1392 دولت یازدهم برسر کار آمد، سینما خیلی مورد توجه قرار می گرفت چون با توجه به تعطیلی خانه سینما در دولت قبلی، در مناظره های انتخاباتی جایگاه ویژه ای پیدا کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم قفل فیلم های توقیفی را باز می کند ؟

دولت سیزدهم قفل فیلم های توقیفی را باز می کند ؟