مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 00:502021-09-16اقتصادي

تامین 25 درصد جامعه هدف اهداکنندگان خون توسط بسیج


مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: بسیج در مرحله اول رزمایش اهدای خون، 25 درصد جامعه هدف اهداکنندگان خون را افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجیدرضا شعبانی طی گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست کمک سازمان انتقال خون مازندران مبنی بر کاهش ذخایر خونی از را در چهار مرحله برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه سهمیه ای که به مازندران در طول سال ابلاغ شد 140 هزار واحد خونی بود، افزود: با توجه به اینکه مازندران دارای 6 مرکز جراحی قلب است و با وجود بیماران هموفیلی و تالاسمی و نیز حوادث مترقبه جاده ای، نیاز خونی نیز در این استان بالا است.

  مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا بیان کرد: دستورالعمل های رزمایش اهدای خون  را به کلیه نواحی، شهرستان ها، رده های رزمی، حوزه های مقاومت، پایگاه ها و حتی هیأت های عزاداری ابلاغ و بویژه از جوانان و افراد سالم دعوت به اهدای خون کرده ایم.

 شعبانی افزود: در همین راستا جوانان بسیجی به پایگاه های انتقال خون مراجعه و آن دسته از شهرها که پایگاه انتقال خون نداشتند با هماهنگی واحدهای سیار مستقر شد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح شهید خناری که یکی از شهدای سازمان انتقال خون است، مرحله اول رزمایش از 19 مرداد ماه تا 11 شهریور ماه بود که در ایام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 25 درصد جامعه هدف اهداکنندگان خون توسط بسیج

تامین 25 درصد جامعه هدف اهداکنندگان خون توسط بسیج