مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-16سياسي

ظرفیت طب سنتی برای مقابله با کرونا جدی گرفته شود


رییس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه انتظار داریم برای مقابله با بیماری ها به ویژه کرونا از ظرفیت طب سنتی استفاده شود گفت: در بکارگیری نیروهای جهادی به منظور کمک به مقابله با کرونا دیر اقدام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امشب در ستاد مقابله با و اورژانس هستند گفت: بیمارستان امام حسن(ع) در فامنین تجهیز شده است اما نیاز به آمبولانس دارد.

وی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: کادر درمان و اعضای هیات علمی دانشگاه صحبت هایی دارند که نیاز است شما آنها را بشنوید.

فلاحی با بیان اینکه در تجهیزات تعارض منافع داریم و همین موضوع باعث شده نیروهای جهادی که پای کار آمدند ورشکست شدند گفت: این مهم نیاز به رسیدگی دارد.

وی با اشاره به اینکه در بازدید میدانی که از بیمارستان ها از جمله سینا متوجه خستگی بیش از حد کادر درمان می شوید گفت: در بحث پرداخت ها نیازمند دقت بیشتری هستیم.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انتظار داریم برای مقابله با بیماری ها به ویژه کرونا از ظرفیت طب سنتی استفاده شود گفت: امیدواریم این مهم به کادر درمان نیز کمک کند که پیشنهاد می دهیم از ظرفیت استان همدان در این زمینه بهره برده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت طب سنتی برای مقابله با کرونا جدی گرفته شود

ظرفیت طب سنتی برای مقابله با کرونا جدی گرفته شود