مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-16سياسي

همدان چهارمین استان پیر کشور است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به پیری جمعیت هشدار داد و گفت: همدان چهارمین استان پیر کشور بوده و وضعیت جمعیت آن قرمز است.

- ایسنا/همدان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به پیری جمعیت هشدار داد و گفت: همدان چهارمین استان پیر کشور بوده و وضعیت جمعیت آن قرمز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی شامگاه پنج شنبه 25 شهریورماه در ستاد مدیریت کرونای همدان، اظهار کرد: همدان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران است و به تعبیر مقام معظم رهبری، خاک عرفان خیز دارد.

عین اللهی تصریح کرد: گزارش وضعیت همدان، امیدوار کننده بود اما نیاز است گزارش وضعیت فعالیت فرهنگی نیز ارائه شود چون معضل ما فرهنگی است و اگر توجه نکنیم نمی توانیم آینده انقلاب را تضمین کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان، بهترین دانشکده بهداشت کشور است، مطرح کرد: همدان چهارمین استان پیر کشور است و این یک زنگ خطر است و باید برای این مسئله فکر شود.

وزیر بهداشت، ادامه داد: برای خدمات باروری باید برنامه ریزی شود چون وضعیت جمعیت همدان، قرمز است.

عین اللهی خاطرنشان کرد: مهم ترین اولویت دولت، کروناست، همه فعالیت ها را تحت تاثیر قرار داده و ما الان در یک پیچ تاریخی هستیم و شاهد صحنه های بدی بودیم بنابراین باید تلاش کنیم پیچ تاریخی را رد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان چهارمین استان پیر کشور است

همدان چهارمین استان پیر کشور است