مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:352021-09-16سياسي

بذر توسعه در خراسان شمالی پاشیده شده است/ منتظر محصول هستیم


استاندار خراسان شمالی از ایجاد مقدمات توسعه استان خبر داد و گفت: منتظر توسعه خراسان شمالی در آینده هستیم.

- ، محمدعلی شجاعی عصر پنج شنبه در آیین افتتاح چند پروژه تولیدی در اسفراین، اظهار کرد: افتتاح این پروژه ها و روشن شدن چراغ واحدهای تولیدی موجب تحقق سیاست های توسعه ای نظام و عقب نشینی دشمنان و ابر اقتصادهای جهان در خصوص تحریم اقتصادی علیه ایران می شود.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: داشتن مردم با بصیرت، داشتن رهبر فرزانه و داشتن دلاور مردانی همچون شهدا نقطه قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و آبادانی و تحقق منویات رهبری باید عوامل اجرایی برنامه ریزی داشته باشند، افزود: اگر دانایی با اقتدار و جدیت تلفیق شود محال است کاری انجام نشود.

شجاعی تاکید کرد: توسعه و پیشرفت در گرو قوت گرفتن بخش خصوصی است چرا که بخش خصوصی آنچه را خود متولد کرده است، توسعه می دهد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با ابراز خرسندی از تکنولوژی های نوین به کار رفته در واحدهای صنعتی افتتاح شده، گفت: این اقدام نشان دهنده تسلط دانایی بر کارها است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به واسطه انسجام و هم فهمی موجود بین ارکان حاکمیت نظام محیط استان محیطی برای کار کردن است، بیان داشت: برای حل مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذر توسعه در خراسان شمالی پاشیده شده است/ منتظر محصول هستیم

بذر توسعه در خراسان شمالی پاشیده شده است/ منتظر محصول هستیم