مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-16سياسي

نهادهای انقلابی صادق الوعده هستند


نهادهای انقلابی همچون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی امام و کمیته امداد در رفع محرومیت و انجام رسالت انقلابی و ارزشی صادق الوعده به مردم هستند.

- ، علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در دیدار رییس بنیاد مستضعفان با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: با درخواست از رییس بنیاد مستضعفان سفر دو روزه او را به استان و بازدید از مناطق محروم همچون گرمی شاهد بودیم و در این سفر مقرر شد بنیاد مستضعفان تعهد انقلابی و جهادی در تکمیل طرح ها و پروژه های زیربنایی استان نظیر راه آهن، فرودگاه، تکمیل سدها و راه ها ارائه کرده و به موقع تأمین اعتبارات را انجام دهد.

وی یکی از رویکردهای ارزشمند بنیاد مستضعفان و کمیته امداد را در مشارکت با بنیاد مسکن احداث 10 هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و پرداخت کمک بلاعوض 50 میلیون تومانی اعلام کرد و گفت: همه این اقدامات در راستای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند انجام می شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از معاون وزیر نیرو و مدیرعامل آبفا خواست تا با اولویت تأمین آب روستاها در شرایط خشکسالی چاره اندیشی کرده و به سرعت طرح های آبرسانی و تصفیه خانه ها را در مناطق شهری و روستایی به سرانجام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای انقلابی صادق الوعده هستند

نهادهای انقلابی صادق الوعده هستند