مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-16سياسي

سلمان فارسی الگویی برای تمدن نوین اسلامی است


استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام ضمن تبیین ویژگی های برجسته شخصیتی و خدمات شایان توجه سلمان فارسی، این صحابه والا مقام پیامبر مکرم اسلام(ص) را الگویی برای تمدن نوین اسلامی دانست.

- ایسنا/فارس استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام ضمن تبیین ویژگی های برجسته شخصیتی و خدمات شایان توجه سلمان فارسی، این صحابه والا مقام پیامبر مکرم اسلام(ص) را الگویی برای تمدن نوین اسلامی دانست.

محمدحسین رجبی دوانی، در دومین نشست تخصصی شناخت سلمان فارسی که به مناسبت روز سلمان فارسی و به صورت نیمه حضوری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، ضمن تبیین ویژگی های برجسته شخصیتی و خدمات شایان توجه این صحابه گرانقدر پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) که موجب شده بود حضرت محمد(ص) ایشان را از خاندان عصمت و طهارت بداند، گفت: هرگونه تحریف پیرامون ابعاد مختلف شخصیتی و زندگی ایشان، اعم از نسبت های ناروا و یا در نظر نگرفتن زادگاه واقعی آن حضرت، جفایی به ایشان و در نتیجه جفایی به خاندان عصمت و طهارت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه سلمان فارسی کازرون، رجبی دوانی گفت: گرچه سلمان فارسی از وجوه مختلفی اعم از قرار گرفتن در بین صحابه پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص)، قرار گرفتن در جمع عشره مبشره یعنی ده نفری که پیامبر به آنها مژده بهشت داده و همچنین قرار گرفتن در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلمان فارسی الگویی برای تمدن نوین اسلامی است

سلمان فارسی الگویی برای تمدن نوین اسلامی است