مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:002021-09-16سياسي

مصلی امام خمینی به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد


مرکز واکسیناسیون مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد باحضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، رییس دانشگاه علوم و پزشکی شهرکرد و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مرکز واکسیناسیون مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد باحضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، رییس دانشگاه علوم و پزشکی شهرکرد و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرکز همه روزه در سه نوبت صبح، عصر و شب آماده واکسینه کردن عموم مردم چهارمحال و بختیاری بر اساس ضوابط و شرایط اعلامی از سوی وزارت بهداشت و درمان است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد در این آیین اظهار کرد: تلاش می شود که از ظرفیت مصلی در همه عرصه ها برای خدمت به مردم در جهت معیشت، کارهای محسنانه و نیز امور فرهنگی استفاده شود که امروز نیز این ظرفیت در اختیار بهداشت و درمان جامعه قرار داده شد.

امام جمعه شهرکرد با توصیه به عموم مردم جهت جدی گرفتن تزریق واکسن، گفت: خوشبختانه به مدد دولت، واکسن به میزان کافی موجود است، ضمن اینکه دریافت واکسن هیچ ضرری برای فرد ندارد و توصیه می شود افرادی که شرایط دریافت واکسن را دارند هر چه زودتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلی امام خمینی به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد

مصلی امام خمینی به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد