مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:002021-09-16پزشكي

وزیر بهداشت: بازگشایی مدارس مستلزم واکسینه شدن تمامی دانش آموزان است


میزان تزریق واکسن تا تیرماه به پنج میلیون دُز رسیده بود اما از تیرماه تاکنون در مدت یک و نیم ماه 35 میلیون دُز تزریق شده است.

- میزان تزریق واکسن تا تیرماه به پنج میلیون دُز رسیده بود اما از تیرماه تاکنون در مدت یک و نیم ماه 35 میلیون دُز تزریق شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا پایان هفته جاری آمار واکسیناسیون کرونا به 9 میلیون دُز می رسد گفت: میزان تزریق واکسن در هفته آینده به بیش از 10 میلیون دُز در هفته می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر بهرام عین اللهی پنجشنبه شب در بازدید از مرکز واکسیناسیون تالار قرآن همدان با بیان اینکه رکود جهانی تزریق واکسیناسیون در ایران شکسته شد افزود: هفت میلیون و 700 هزار دُز واکسن از ابتدای هفته جاری تاکنون تزریق شده است که آمار واکسیناسیون در کشور به 40 میلیون دُز رسید.

وی اضافه کرد: میزان تزریق واکسن تا تیرماه به پنج میلیون دُز رسیده بود اما از تیرماه تاکنون در مدت یک و نیم ماه 35 میلیون دُز تزریق شده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره بازگشایی دانشگاه ها نیز گفت: همه اساتید دانشگاهها واکسینه شدند و تزریق واکسن به دانشجویان هم از هفته گذشته آغاز شده است.

عین اللهی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی از 15 مهر بازگشایی می شود ، اما درباره وزارت علوم باید مسوولان وزارتخانه متبوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: بازگشایی مدارس مستلزم واکسینه شدن تمامی دانش آموزان است

وزیر بهداشت: بازگشایی مدارس مستلزم واکسینه شدن تمامی دانش آموزان است