مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-16اقتصادي

تضمین رونق تولید با کشاورزی قراردادی در قالب کشاورزی تجاری


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی، کشاورزی تجاری است که با کشاورزی قراردادی می توان به این مهم دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در همایش کشت پاییزه و آغاز سال زراعی 1400-1401 در محل مجتمع شهید کسایی تبریز با بیان اینکه در حال حاضر سیاست وزارت جهادکشاورزی، کشاورزی تجاری است، اظهار داشت: وزیر جهادکشاورزی بر کشاورزی تجاری تاکید دارند و فرق بین کشاورزی تجاری با کشاورزی تولید محور در یک پارامتر مهم کشش بازار است چرا که در کشاورزی تولید محور، کشاورزان بدون توجه به کشش بازار در تلاش هستند میزان تولید را افزایش دهند.

وی افزود: فرق دیگر در ضریب عملکرد در واحد سطح است که در کشاورزی تجاری با توجه به فرمول های مهندسی و بررسی هزینه ـ فایده اقدام به ارتقای کیفیت محصول و میزان تولید می کند و باید از مقام عالی وزارت به خاطر این استراتژی قدردانی کرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به خشکسالی، طوفان ها و بادهای پی در پی، سیل و دیگر اتفاقات غیرمنتظره و حوادث غیرمترقبه در سال گذشته گفت: تلاش کشاورزان، کارشناسان، مدیران و عنایت الهی باعث شد میزان تولید از محدوده مورد انتظار پایین نیامد و فراتر از انتظار تحقق یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین رونق تولید با کشاورزی قراردادی در قالب کشاورزی تجاری

تضمین رونق تولید با کشاورزی قراردادی در قالب کشاورزی تجاری