مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 15:302021-09-16اقتصادي

تقدیر رسمی و عجیب وزیر از کمک 200 میلیارد تومانی به پروژه تولید یک واکسن کرونا!


هرچه درباره تقدیر و تشکر از کسی شنیده اید را برای دقایقی کنار بگذارید تا با ذهن باز، روایتی متفاوت از یک تقدیر کرونایی را مرور کنید که اخیرا رقم خورده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در نامه ای رسمی خطاب به معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، از عملکرد رییس سازمان هدفمندی یارانه های کشور در خصوص پروژه ساخت یک واکسن بومی کرونا تقدیر و تشکر به عمل آورد! اگر در صحت آنچه خواندید تردید دارید، بد نیست نگاهی به تصویر این نامه بیاندازید که در پرتال سازمان هدفمندی یارانه های کشور هم در دسترس عموم قرار دارد.

نامه ای که مخاطبان رییس این سازمان در شبکه های اجتماعی حتی پیش از انتشارش در سایت آن را مطالعه کرده و چه بسا شگفت زده هم شدند.

آن گونه که در این نامه آمده، مخاطب نامه رییس سازمان برنامه و بودجه است، اما در متن نامه به هرچیزی اشاره شده جز مخاطب؛ از شروع کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن رازی کووپارس و قدمت 100 ساله موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گرفته تا تقدیر و تشکر از محققان و دست اندرکاران این موسسه و رییس سازمان هدفمندی یارانه ها! پاراگراف انتهایی این نامه را که ظاهرا بهانه نگارش این نامه بوده- را مرور کنید: لازم است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رسمی و عجیب وزیر از کمک 200 میلیارد تومانی به پروژه تولید یک واکسن کرونا!

تقدیر رسمی و عجیب وزیر از کمک 200 میلیارد تومانی به پروژه تولید یک واکسن کرونا!