مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-16پزشكي

وزیر بهداشت وارد همدان شد


وزیر بهداشت بعد از ورود به همدان با حضور در یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی به مقام شهدا ادای احترام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی همدان به مقام شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری وب دا در همدان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از استقبال مسئولان استانی در ابتدای سفر خود به استان همدان با حضور در یادمان شهدای دانشگاه واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

 دکتر عین اللهی در ادامه بسفر خود به همدان از مرکز واکسیناسیون تالار قرآن وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی از مرکز واکسیناسیون تالار قرآن بازدید کرد، این مرکز سومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در همدان است که در 20 سایت واکسیناسیون در این مرکز، ظرفیت واکسینه کردن حداقل 2 هزار نفر در دو نوبت صبح و عصر ایجاد شده و در شهر همدان پتانسیل تزریق واکسن برای 5هزار نفر وجود دارد که به این طریق می تواند به سرعت گروه های هدف را مورد تزریق واکسن قرار داد.

وزیر بهداشت در اثنای این بازدید از ظرفیت واکسیناسیون در سطح استان مطلع شد و تعداد پایگاه های واکسیناسیون استان را بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت وارد همدان شد

وزیر بهداشت وارد همدان شد