مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-16سياسي

گروه های شکست خورده به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان هستند


نماینده ولی فقیه در استان قم رعایت تقوا و یاری دین خدا را از وظایف مسئولان در نظام اسلامی دانست و گفت: این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است و مردم باید مراقب باشند چراکه افرادی از روی جهل و یا سازمان یافته و وابسته به گروه های شکست خورده .

- ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در استان قم رعایت تقوا و یاری دین خدا را از وظایف مسئولان در نظام اسلامی دانست و گفت: این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است و مردم باید مراقب باشند چراکه افرادی از روی جهل و یا سازمان یافته و وابسته به گروه های شکست خورده معاند به دنبال شکاف میان مسئولان و مردم هستند.

آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: اینکه دولت مردان برای زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها و دیدار با مراجع و علما اهتمام دارند بسیار ارزشمند است و امیدواریم این دولت منسجم بتواند در خط مستقیم حرکت کند و عمل به منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه اگر کسی تقوا داشته باشد خداوند راه را به او نشان می دهد، افزود: اگر چه که مؤمن باید در هر کاری که می کند تخصص پیدا کند اما اگر تلاش خود را انجام دهیم و تقوای الهی را در کارهای خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های شکست خورده به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان هستند

گروه های شکست خورده به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان هستند